سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<به وبلاگ عاشق خاموش خوش آمدید>
به وبلاگ عاشق خاموش خوش آمدی
 RSS 
 Atom 
خانه
پست الکترونیک
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
مجموع دلسوختگان : 81355
دلسوختگان امروز : 4
دلسوختگان دیروز : 3
........... حرف عاشق خاموش ...........
عاشق خاموش
عاشق خاموش
فقط میگم خوش اومدی حالا میتونی دوتا برداشت کنی خوش اومدی به معنا ورود به مکانی و خوش اومدی به معنا از جایی رفتن . من یه زره دیووونه هستم یه زره میدونم کم هست ولی میگم یه زره زیاد به خودت فشار نیار که من رو بشناسی خیلی سخته تا من رو بشناسی .

........... لوگوی عاشق خاموش ...........
عاشق خاموش
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
تنها ، غمگین . درد و دل . شعر . عاشقانه . عکس . مهستی .
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... دلسوختگان ...........
آنچه شما خواسته اید...
ورود پسرا در خنده بازار ممنوع
پاتوق دخترها
مهندسی پلیمر polymer (الاستومر-نانوکامپوزیت-شیمی-پلاستیک-چسب)
ndayeeshgh
دوزخیان زمین
ایستگاه دوستی
عکس و شعر برای دوستداران هنر
عکس بازیگران ، پیامک ، دانلود بازی نرم افزار ، کد متفاوت ، مقاله
دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدید ودانلوده
محرما نه
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
تنهاترین مشکی پوش
اس ام اس عاشقانه
سینما و سینماگران ایران
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
پشت خطی


......... لوگوی دلسوختگان .........



............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • آیا عشق خاموش میشه ؟

  • دلسوخته : عاشق خاموش:: 87/8/17:: 8:24 عصر

    آره راست میگن که عشق بچه بازی نیست

    میدونی برای چه ؟

     

     

    آخ راستی سلام نگفتم ، سلام خدمت شما دوستان و دلسوختگان

    در مغازه نشسته بودم داشتم حساب میکردم که فردا چقدر پول کم داریم که یک دفعه این به ذهن من اومد نوشتم رو کاغذ تا بیام تو وبلاگ هم این رو بذارم تا همه بخونن .

    یک سوال مبهم در ذهن من وجود داره ، آیا عشق هم خاموش میشه یا اینکه عشق همه اش حرف هست ؟

    اصلا عشق وجود داره ؟ اصلا تا حالا به این همه سوال در مورد عشق فکر کردین ؟ دقت کردی هر کلمه ای که سه حرفی هست چقدر مهم است یا گرانبهاست یا جالب یا اینکه خیلی بی ارزش است شما چی کلمه ای دارید تو ذهنتون که سه حرفی باشه و مابین باشه ؟

    تمام این سوال ها یک طرف ولی این سوال هم یک طرف آیا عشق خاموش میشه تا عاشق خاموشی به وجود بیاد ؟

     

     


    خالکوبی بر روی دل ()


  • تمامی حرف های دلسوختگان