سفارش تبلیغ
صبا ویژن
<به وبلاگ عاشق خاموش خوش آمدید>
به وبلاگ عاشق خاموش خوش آمدی
 RSS 
 Atom 
خانه
پست الکترونیک
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
مجموع دلسوختگان : 81358
دلسوختگان امروز : 2
دلسوختگان دیروز : 5
........... حرف عاشق خاموش ...........
عاشق خاموش
عاشق خاموش
فقط میگم خوش اومدی حالا میتونی دوتا برداشت کنی خوش اومدی به معنا ورود به مکانی و خوش اومدی به معنا از جایی رفتن . من یه زره دیووونه هستم یه زره میدونم کم هست ولی میگم یه زره زیاد به خودت فشار نیار که من رو بشناسی خیلی سخته تا من رو بشناسی .

........... لوگوی عاشق خاموش ...........
عاشق خاموش
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
تنها ، غمگین . درد و دل . شعر . عاشقانه . عکس . مهستی .
..........حضور و غیاب ..........
یــــاهـو
........... دلسوختگان ...........
آنچه شما خواسته اید...
ورود پسرا در خنده بازار ممنوع
پاتوق دخترها
مهندسی پلیمر polymer (الاستومر-نانوکامپوزیت-شیمی-پلاستیک-چسب)
ndayeeshgh
دوزخیان زمین
ایستگاه دوستی
عکس و شعر برای دوستداران هنر
عکس بازیگران ، پیامک ، دانلود بازی نرم افزار ، کد متفاوت ، مقاله
دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدید ودانلوده
محرما نه
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
تنهاترین مشکی پوش
اس ام اس عاشقانه
سینما و سینماگران ایران
اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
پشت خطی


......... لوگوی دلسوختگان .........



............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • تنها

  • دلسوخته : عاشق خاموش:: 87/10/7:: 6:19 عصر

     

    copy by bedrood.parsiblog.com 

     

    من با زخم زبونات رفیقم *** مرحم بذار با حرفات رو زخم عمیقم

    با تو هم که داری به گریه ام میخندی *** کاش میشد بیایی به من دل ببندی

    تنها بودن یه کابوس شومه عزیزم *** کاره دل نباشی تمومه عزیزم

     

     


    خالکوبی بر روی دل ()


  • تمامی حرف های دلسوختگان